Dinsdag 8 augustus - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu Dinsdag 8 augustus - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu

Dinsdag 8 augustus

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen hebben we in het hotel in Las Vegas ontbeten. Ik had scrambled eggs, bacon en pannenkoeken, maar het was veels te veel! Wel erg lekker! Na het ontbijt zijn we naar de Premium Outlet gegaan waar we een aantal uur geshopt hebben. Bij het visitors centre kregen we twee boekjes met kortingsacties voor de verschillende winkels. We waren echter met drie koppels, waardoor we af en toe boekjes moesten afgeven als iemand anders iets wilde kopen bij een winkel met korting. Zelf heb ik niet heel veel geshopt: een paar schoenen (+ een paar voor Beccie) en twee shirtjes. Later deze vakantie gaan we nog naar een andere outlet in de buurt van Salt Lake City. Na de Outlet hebben we boodschappen gedaan en zijn we terug naar het hotel gegaan. Daar hebben Stan en ik even gezwommen en ons daarna klaar gemaakt voor de Strip. Maar eerst hebben we nog even een borreltje bij Hans en Benneke op de kamer gedronken. Op de Strip hebben we in Planet Hollywood gegeten. Daarna zijn we verder gelopen naar New York, New York. Hier hebben we in het casino rondgekeken en roulette gespeeld op een machine. Binnen een aantal tellen was onze 5 dollar alweer op. We besloten terug te lopen naar het Flamingo Casino (waar we de eerste avond gegeten hadden) om daar verder te gokken. Dit casino zou namelijk meer spellen met 1 dollar inzet per keer hebben. Dat klopte inderdaad! We hebben hier nog een aantal spellen gespeeld, waaronder Black Jack. Hier waren we een tijdje mee zoet. Zelfs zo lang dat ik bijna in slaap begon te vallen. We hadden geen winst, maar waren ook niet door ons geld heen. Dus hebben we de resterende dollars nog ingezet op een andere automaat. Daar waren ze zo weg! We hebben onze weg naar het hotel vervolgd en zijn lekker gaan slapen. Inmiddels was het namelijk ook alweer 1 uur 's nachts en morgen staat een lange reisdag voor de boeg.

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Amerika 2017

Vakantie west-Amerika met Stan en zijn familie.

18 Augustus 2017

Dinsdag 15 augustus

14 Augustus 2017

Maandag 14 augustus
Laura

Hallo allemaal, Op deze manier wil ik jullie op de hoogte blijven houden van mijn reis. Hieronder alvast mijn reisschema: 6 februari t/m 13 februari - Dubai 13 februari t/m 10 april - Nieuw-Zeeland 10 april t/m 15 juni - Australië 15 juni t/m 22 juni - Bangkok 22 t/m 28 juni - Singapore 29 juni ben ik weer thuis. Veel plezier met lezen! Liefs, Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015