Vrijdag 11 augustus - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu Vrijdag 11 augustus - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu

Vrijdag 11 augustus

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Kanab

Goedemorgen allemaal!
Ook vanmorgen was het plan nog niet helemaal duidelijk. We zijn eerst rustig gaan ontbijten en waren om een uur of 11 pas klaar om iets te gaan doen. Tijdens het ontbijt hebben we Hans en Benneke verteld dat wij, de twee kids plus aanhang, voor hun een rondvlucht gingen regelen als bedankje voor het mee mogen op de reis. Aangezien de vlucht al de dag erna ging plaatsvinden, en wij niet mogen rijden in de auto, moesten we het wel vertellen en konden we het geen verrassing houden. Ze vonden het allebei een super leuk idee en bedankten ons meteen al uitbundig. Na dit vreugdige moment zijn we gaan uitzoeken wat we diezelfde dag nog gingen doen. Na een stop bij het visitors centre en meerdere verhuurbedrijven werd besloten dat Rein en Marissa gingen sandboarden in de zandduinen. Wij (de rest) hebben ze daar afgezet en zijn vervolgens naar een National Monument gereden waar we konden kijken hoe mormonen (voornamelijk de illegale, meerdere vrouwen) daar vroeger hebben geleefd. Een ranger vertelde ons een heel boeiend verhaal tijdens de rondleiding. Het was erg indrukwekkend om te zien. Hierna hebben Stan en ik wat te eten gekocht in de supermarkt en zijn we terug naar het huisje gelopen, terwijl Hans en Benneke naar de zandduinen gingen om Rein en Marissa op te halen. 'S avonds hebben we lekker pasta guacamole a la Stan gegeten en hebben we nog een kijkje genomen in het dorp. Er zou namelijk live music zijn. Na wat zoeken bleek dit er inderdaad te zijn, maar we konden er niks drinken. Dus zijn we na een rondje dorp teruggegaan naar het huisje, waar we nog een potje Kabouters & Saboteurs gespeeld hebben. Morgen vertrekken we weer vanuit Kanab en zetten we de reis voort richting Monument Valley! Succes met werken weer allemaal.

Kusjes

• 14 Augustus 2017 - 14:35

Henk:

ik val in herhaling maar wat een prachtige reis en ervaringen! Leuk en lief wat jullie aan Stan zijn ouders hebben aangeboden. Ben benieuwd hoe ook dat is verlopen. Op naar volgende avontuur en/of belevenis. Xx

• 14 Augustus 2017 - 19:05

Monique :

Wat een fantastisch idee om zo'n rondvlucht cadeau te doen!
    Ben benieuwd wat ze er daadwerkelijk van vonden.

Verslag uit: Verenigde Staten, Kanab

Amerika 2017

Vakantie west-Amerika met Stan en zijn familie.

18 Augustus 2017

Dinsdag 15 augustus

14 Augustus 2017

Maandag 14 augustus
Laura

Hallo allemaal, Op deze manier wil ik jullie op de hoogte blijven houden van mijn reis. Hieronder alvast mijn reisschema: 6 februari t/m 13 februari - Dubai 13 februari t/m 10 april - Nieuw-Zeeland 10 april t/m 15 juni - Australië 15 juni t/m 22 juni - Bangkok 22 t/m 28 juni - Singapore 29 juni ben ik weer thuis. Veel plezier met lezen! Liefs, Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015