Zaterdag 12 augustus - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu Zaterdag 12 augustus - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu

Zaterdag 12 augustus

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Monument

En weer een goedemorgen voor jullie! Hier is het 's avonds, dus jullie zullen over een paar uur wel wakker worden. Zaterdag zijn we vroeg vertrokken vanuit Kanab, omdat Hans en Benneke om 11 uur een afspraak hadden voor een rondvlucht over Lake Powell, Horshoe Bend en Rainbow Natural Bridge. Onderweg kwamen we een enorme stuwdam tegen waar we even wat foto's hebben genomen. Daar kwamen we er tevens achter dat we vergeten waren om een uur tijdsverschil mee te nemen in het maken van de afspraak, waardoor we ruim een uur te vroeg op het vliegveldje in Page waren. Gelukkig had de piloot tijd om al te vliegen. De rest van ons mocht ook meelopen naar het vliegtuigje om wat foto's te maken. Het opstijgen en landen konden wij goed zien vanaf het terras van het vliegveldje. Ze vonden het hartstikke leuk en hebben prachtige foto's gemaakt. Erna hebben we bij de supermarkt en Subway wat lunch gehaald en buiten opgegeten. De weg werd weer vervolgd richting Monument Valley. We wilden graag een stop maken bij Antelope Canyon, maar toen we daar aankwamen bleek het heel duur te zijn en moesten we ook nog minstens twee uur wachten. Dit pastte niet in ons schema, dus gingen we door. Onderweg nog een hevige regenbui gehad en onweer in de lucht kunnen zien. Toen we bij Monument Valley aankwamen was het bewolkt. We hebben even geborreld op onze patio en zijn toen gaan eten bij het restaurant. Daar bleek het afzuigsysteem kapot te zijn, waardoor het heel warm werd en de tent flink vol stond met rook. Dit gebeurde echter pas toen we er net zaten en veel andere opties hadden we niet. We hebben er prima gegeten. Toen we naar het huisje terugliepen was het aan het regenen en hadden we prachtig uitzicht op de monumenten in Monument Valley, gecombineerd met een regenboog en een ondergaande zon. Stan en ik zijn nog even een half uurtje gaan zwemmen in het zwembad en hebben de rest van de avond lekker op de patio gezeten. We zijn op tijd gaan slapen, omdat we de volgende ochtend naar de zonsopgang wilden gaan kijken. Hiervoor moeten we om 6uur al vertrekken, dus snel gaan slapen! Tot snel weer :)

Verslag uit: Verenigde Staten, Monument

Amerika 2017

Vakantie west-Amerika met Stan en zijn familie.

18 Augustus 2017

Dinsdag 15 augustus

14 Augustus 2017

Maandag 14 augustus
Laura

Hallo allemaal, Op deze manier wil ik jullie op de hoogte blijven houden van mijn reis. Hieronder alvast mijn reisschema: 6 februari t/m 13 februari - Dubai 13 februari t/m 10 april - Nieuw-Zeeland 10 april t/m 15 juni - Australië 15 juni t/m 22 juni - Bangkok 22 t/m 28 juni - Singapore 29 juni ben ik weer thuis. Veel plezier met lezen! Liefs, Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015