Dinsdag 15 augustus - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu Dinsdag 15 augustus - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu

Dinsdag 15 augustus

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Ontbijt zat bij het motel inbegrepen. Het was niet veel bijzonders, maar je kon een prima bodem leggen voor de dag. Na het ontbijt hebben we snel ingepakt en zijn we de auto ingestapt. Doordat we geen water meer hadden voor onderweg, moesten we even bij een supermarkt stoppen. Benneke en Rein gingen water halen en Stan en ik gingen kijken of ze Tex Joy Steak Seasoning hadden (kruiden die we voor Wout en mama mee willen nemen, maar tot nu toe nog niet gelukt is). Toen we weer buiten kwamen stond Hans met een man te praten. Ze waren blijkbaar allebei schuin naar achter gereden en hebben elkaar toen geraakt. Van onze huurauto is de linkerachterlamp niet heel gebleven en er zitten wat krasjes op de auto. Ze wisselden gegevens uit en we hebben de lamp dichtgeplakt met tape, waarna we onze weg weer vervolgden. Na twee uur rijden kwamen we aan bij Park City Outlet, een winkelcentrum in de buurt van Salt Lake City. Stan en ik keken hier al lang naar uit, want hier zat een Abercrombie & Fitch Outlet. Daar zijn we dan ook meteen naar toe gegaan en hebben er 1,5 uur doorgebracht. Toen hadden we beide lekker wat geshopt en zijn we gaan lunchen. Na de lunch nog een aantal winkels kort in geweest en toen was het weer tijd om te gaan. Na een dik half uur kwamen we aan bij de airbnb waar we de komende 2 nachten zouden doorbrengen. Het was een heel leuk huisje waarbij alle koppels een eigen kamer hadden en er was een sauna en een jacuzzi. Mam & Wout, zoals ze de jacuzzi daar hadden neergezet, vind ik ook wel iets voor in jullie nieuwe huis. Ik zal de tekeningen alvast maken, haha! De eigenaren van het huisje kwamen, net nadat we er aan waren gekomen, even langs. We hebben gezellig wat gekletst en ik heb zwijmelend naar de drie weken oude baby gekeken

• 20 Augustus 2017 - 13:36

Monique:

Jaa je stuurde al een foto van de jacuzzi haha we zullen wel eens zien!
    Vervelend van de 'boem is ho' maar zo te lezen goed opgelost.
    Zwijmelend...... Ik stuur je zo foto's door van een lachende Nine, ook zo cute!

• 20 Augustus 2017 - 21:50

Arthur:

Nou, nou, nou, wat een mooie verhalen toch alllemaal ! Ben t.z.t. wel benieuwd naar foto's. Nu de laatste daaggies toch ? Héél veel plezier nog toegewenst, en alvast een goede reis naar huis.

Verslag uit: Verenigde Staten, Salt Lake City

Amerika 2017

Vakantie west-Amerika met Stan en zijn familie.

18 Augustus 2017

Dinsdag 15 augustus

14 Augustus 2017

Maandag 14 augustus
Laura

Hallo allemaal, Op deze manier wil ik jullie op de hoogte blijven houden van mijn reis. Hieronder alvast mijn reisschema: 6 februari t/m 13 februari - Dubai 13 februari t/m 10 april - Nieuw-Zeeland 10 april t/m 15 juni - Australië 15 juni t/m 22 juni - Bangkok 22 t/m 28 juni - Singapore 29 juni ben ik weer thuis. Veel plezier met lezen! Liefs, Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015