Donderdag 3 augustus - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu Donderdag 3 augustus - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu

Donderdag 3 augustus

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 Augustus 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een aantal uur slaap waren we alweer wakker en was het tijd om op verkenningstocht te gaan. Na een lekker ontbijtje bestaande uit bagels met cream cheese en sinaasappelsap zijn we met de auto rond gaan rijden door San Francisco. Allereerst zijn we naar het uitkijkpunt bij de twin peaks gereden. Vanaf daar konden we de stad zien, inclusief de golden gate bridge. Het waaide er flink! Erna zijn we door het golden gate park richting zee gereden. Aan het strand zijn we even uitgestapt. Langs de kust zijn we richting de golden gate bridge gereden en op verschillende uitkijkpunten gestopt om foto's te maken. Hans en Benneke hebben ons bij Fisherman's Warf afgezet. Zij gingen de auto inwisselen voor een grotere. Stan en ik hebben lekker door de stad gelopen, waarbij we China Town, de Coit Tower en grote delen van de stad hebben gezien. We hebben lekker Wonton soep met eend gegeten in China Town. In het shopping gedeelte heb ik ook nog een nieuwe telefoon gekocht: de iPhone 7! We zijn met de metro teruggegaan, waar Hans en Benneke ons weer hebben opgehaald. 'S avonds hebben we Rein en Marissa opgehaald van het vliegveld en hebben we een hapje gegeten bij een Chinees in de buurt. Erna nog een boodschap gedaan en terug naar de airbnb gegaan. Dat was onze eerste dag in San Fran, een erg leuke dag!

• 05 Augustus 2017 - 11:31

Colette:

Lagen de zeehondjes nog bij Fishermans Wharf?

• 05 Augustus 2017 - 14:57

Arthur:

Dat is zéker een erg leuke eerste dag. Ik hoop dat er nog vele mogen volgen !

• 05 Augustus 2017 - 19:12

Laura Van Der Heijden:

Jaaaa de zeehonden lagen nog bij pier 39! Ik zal zo wat foto's uploaden van de eerste dag!

• 05 Augustus 2017 - 22:22

Monique:

Jullie hebben een leuke eerste volle dag gehad.
    Ik wacht het volgende verslag af:-)
    Kussie

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Amerika 2017

Vakantie west-Amerika met Stan en zijn familie.

18 Augustus 2017

Dinsdag 15 augustus

14 Augustus 2017

Maandag 14 augustus
Laura

Hallo allemaal, Op deze manier wil ik jullie op de hoogte blijven houden van mijn reis. Hieronder alvast mijn reisschema: 6 februari t/m 13 februari - Dubai 13 februari t/m 10 april - Nieuw-Zeeland 10 april t/m 15 juni - Australië 15 juni t/m 22 juni - Bangkok 22 t/m 28 juni - Singapore 29 juni ben ik weer thuis. Veel plezier met lezen! Liefs, Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015