Zaterdag 5 augustus - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu Zaterdag 5 augustus - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu

Zaterdag 5 augustus

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Augustus 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen hebben we na het ontbijt uitgecheckt bij de airbnb in Millbrae (naast San Francisco). In onze mega grote auto, een GMC Yukon XL, zijn we door de bergen naar Santa Cruz gereden. Onderweg zijn we nog een aantal keer gestopt om de enorme Sequoia bomen te bewonderen. We moesten daarna nog een keer stoppen, omdat er zojuist een boom op de weg was gevallen. De meneer voor ons keerde meteen zijn auto en pakte een sleeptouw die hij om de gevallen boom vast maakte. Een andere man kwam een trekhaak brengen en zo waren de middelen compleet om de boom weg te slepen compleet. Inmiddels waren aan beide kanten rijen met auto's ontstaan, maar de boom werd onder applaus gemakkelijk van de weg gesleept. In Santa Cruz hadden we twee verschillende accomodaties. Hans, Benneke, Stan en ik sliepen in een huisje en Rein en Marissa sliepen een straat verderop in een B&B. Nadat we langs de accomodaties waren gereden, zijn we naar het strand gelopen. Daar hebben we de eind van de middag doorgebracht. Stan en ik zagen tijdens onze strandwandeling nog een aantal zeeotters een paar tientallen meters van de kust. Erna hebben we ons opgefrist in het huisje en zijn we naar de pier van Santa Cruz gegaan. Daar was het ontzettend druk bij alle eettentjes, waardoor we een tijd moesten wachten voordat we aan tafel konden. Bij Riva, op de pier, hebben we heerlijk vis gegeten. Op de terugweg naar de accomodaties zijn we langs de typisch Amerikaanse Boardwalk gereden waar we de achtbanen, reuzenrad en overige attracties konden zien. Eenmaal terug in het huisje hebben we nog wat gedronken en zijn we lekker naar bed gegaan! Morgen moeten we een lange afstand rijden, dus we willen een beetje op tijd weg!

• 07 Augustus 2017 - 18:29

Monique :

Weer een mooie beleving voor jullie :-)
    Doe je iedereen de groetjes van ons!
    Veel plezier!! Xxx

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Amerika 2017

Vakantie west-Amerika met Stan en zijn familie.

18 Augustus 2017

Dinsdag 15 augustus

14 Augustus 2017

Maandag 14 augustus
Laura

Hallo allemaal, Op deze manier wil ik jullie op de hoogte blijven houden van mijn reis. Hieronder alvast mijn reisschema: 6 februari t/m 13 februari - Dubai 13 februari t/m 10 april - Nieuw-Zeeland 10 april t/m 15 juni - Australië 15 juni t/m 22 juni - Bangkok 22 t/m 28 juni - Singapore 29 juni ben ik weer thuis. Veel plezier met lezen! Liefs, Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015