Zondag 13 augustus - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu Zondag 13 augustus - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu

Zondag 13 augustus

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Monument

De dag begon al vroeg met het bekijken van de zonsopgang. Om 6 uur reden we richting de monumenten. Onderweg vonden we een mooie plek om de zonsopgang te aanschouwen. De zon kwam op tussen twee grote monumenten en dit gaf een prachtig gezicht. Eerst kwamen er lichtstralen achter de grote stenen vormen te voorschijn en langzamerhand werd er steeds meer achter ons belicht door de zon. Op een gegeven moment konden wij de zon zelf zien en die scheen al fel. We zijn een stuk verder het park in gereden en hebben op verschillende mooie plekken gestopt om foto's te maken. Toen we terugkwamen bij het huisje hebben we ontbeten en een plan gemaakt voor de rest van de dag. Na het inpakken zijn we vertrokken naar Blanding. Onderweg nog een aantal keer gestopt, waaronder bij Mexican Hat! In Blanding wilden we een wandeling gaan maken, maar toen begon het te regenen. Eerst maar boodschappen gedaan en erna was het weer droog. Als de zon niet schijnt, is de temperatuur heerlijk. Zodra de zon wel schijnt, wat zo ongeveer 3/4 van de tijd zo is, is het bloedverziekend heet. De wandeling was aan de rand van een berg van waar je oude nederzettingen van indianen kon zien in de kloven in de berg er tegenover. Bovendien vonden we nog wat dierenbotten en konden we lekker klauteren over stenen. Bezweet waren we hierna wel. Benneke, Stan en ik zijn teruggegaan naar het huisje in Blanding. Daar hebben we lekker geborreld tot de rest terug was, waarna we gekookt en gegeten hebben. 'S avonds hebben we rustig aan gedaan. Een beetje spelletjes spelen, foto's overzetten en dingen uitzoeken. Morgen gaan we naar Arches National Park en rijden daarna door naar Price, waar we in een motel slapen!

• 15 Augustus 2017 - 18:41

Colette:

Zonsopgang zal vast heel mooi geweest zijn. Benieuwd naar de foto's!

• 15 Augustus 2017 - 19:44

Monique :

You take nice pictures :-)
    Op naar het motel en het volgende avontuur.
    Kussie

Verslag uit: Verenigde Staten, Monument

Amerika 2017

Vakantie west-Amerika met Stan en zijn familie.

18 Augustus 2017

Dinsdag 15 augustus

14 Augustus 2017

Maandag 14 augustus
Laura

Hallo allemaal, Op deze manier wil ik jullie op de hoogte blijven houden van mijn reis. Hieronder alvast mijn reisschema: 6 februari t/m 13 februari - Dubai 13 februari t/m 10 april - Nieuw-Zeeland 10 april t/m 15 juni - Australië 15 juni t/m 22 juni - Bangkok 22 t/m 28 juni - Singapore 29 juni ben ik weer thuis. Veel plezier met lezen! Liefs, Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015