Voorbereidingen - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Laura Heijden - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Laura Heijden - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Augustus 2017 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Morgen is het zo ver: we gaan naar Amerika. De afgelopen dagen zijn we al druk bezig geweest met de voorbereiding, maar inmiddels zijn we er klaar voor. Terwijl Stan al lekker in de dekens gedoken is, ben ik een begin aan het maken aan dit reisverslag. Op deze manier willen we onze reis een beetje bijhouden en kunnen we het ook makkelijk met iedereen delen.

Morgen vliegen we om 11:40 vanaf Amsterdam naar Londen. Na een overstap van 2,5 uur zullen we naar de VS vliegen. Na een overstap in Philadelphia zullen we 00:00 lokale tijd aankomen in San Francisco! Daar zullen Stan zijn ouders zijn om ons op te halen en naar de airbnb mee te nemen. Dan kan het avontuur echt beginnen.

Maar voor nu even lekker slapen, zodat we morgen uitgerust aan onze reis van zo'n 20 uur kunnen beginnen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen. Zo niet, dan kunnen we het altijd zelf nog terug lezen later.

Dikke kus!

• 01 Augustus 2017 - 22:42

Colette:

Kijk nu al uit naar jullie verhalen. Voor nu, slaap lekker en een goede reis toegewenst! Pé leuk dat je deze site weer hebt geactiveerd

• 01 Augustus 2017 - 22:54

Henk:

Leuk hoor! Zo kunnen we een beetje meegenieten. Goede reis en veel plezier!

• 01 Augustus 2017 - 23:14

Ineke:

Geniet met volle teugen!

• 01 Augustus 2017 - 23:40

Arthur:

Haha, hey joh, ja zeker vinden wij het leuk om te lezen. Ben zéér benieuwd ! Kom maar op met die verhalen.

• 02 Augustus 2017 - 14:15

Laura:

Gelukkig gaat dat tot nu toe goed.. we zijn in ieder geval in Londen gekomen. De rest van de vluchten met American Airlines

Verslag uit: Nederland, Capelle aan den IJssel

Amerika 2017

Vakantie west-Amerika met Stan en zijn familie.

18 Augustus 2017

Dinsdag 15 augustus

14 Augustus 2017

Maandag 14 augustus
Laura

Hallo allemaal, Op deze manier wil ik jullie op de hoogte blijven houden van mijn reis. Hieronder alvast mijn reisschema: 6 februari t/m 13 februari - Dubai 13 februari t/m 10 april - Nieuw-Zeeland 10 april t/m 15 juni - Australië 15 juni t/m 22 juni - Bangkok 22 t/m 28 juni - Singapore 29 juni ben ik weer thuis. Veel plezier met lezen! Liefs, Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015