Maandag 14 augustus - Reisverslag uit Price, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu Maandag 14 augustus - Reisverslag uit Price, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu

Maandag 14 augustus

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Price

Stan en ik hadden drie wekkers gezet, maar op de een of andere manier hebben we deze in ons slaap uitgezet of niet gehoord. We werden in ieder geval een uur later wakker gemaakt met de melding dat we moesten opschieten. Een half uur later waren we klaar voor vertrek. Het was zo'n 2 uur rijden naar het dorpje Moab. Rein en Marissa hadden daar besloten om met een Jeep rond te gaan rijden. Benneke besloot ook om mee te gaan. Hans, Stan en ik zijn naar Arches National Park gereden. Dit park is bekend om zijn bogen waar je doorheen kunt kijken in de rode rotsformaties. We zijn eerst bij een bankje gaan lunchen, waar we zo ongeveer wegwaaide. De wind was behoorlijk opgestoken door een flinke regenbui die net langs ons ging. Na de lunch zijn we naar verschillende punten gereden waar we korte wandelingen konden maken baar de bogen. We hadden ruim 4 uur de tijd in het park voordat we de rest moesten ophalen, maar die gingen snel voorbij. We hadden er nog veel meer kunnen zien. Maar we moesten vanuit Moab ook nog twee uur rijden naar Price, waar we gingen overnachten. Na wat geklets en het eten van fruit/ijsje, zijn we naar Price vertrokken. Onderweg nog vele regenbuien gezien. Die zijn hier heel mooi te zien. Je ziet echt een gordijn met regen een stukje verderop! We waren rond 8 uur bij het motel. Na het inchecken zijn we meteen gaan eten, aangezien het restaurant waar we wilden eten al om 9 ging sluiten. We hebben lekker gegeten en zijn toen allemaal onze eigen motelkamer in gegaan. Stan en ik hebben een beetje het internet afgestruind en zijn lekker gaan slapen! Morgen rijden we naar Salt Lake City en gaan we onderweg shoppen bij een outlet!

• 16 Augustus 2017 - 08:26

Monique:

Leuk dat jullie ook wel gesplitst op pad gaan.
    Doen waar je zin in hebt! Ga ik vandaag ook doen want ben lekker vrij :-)

Verslag uit: Verenigde Staten, Price

Amerika 2017

Vakantie west-Amerika met Stan en zijn familie.

18 Augustus 2017

Dinsdag 15 augustus

14 Augustus 2017

Maandag 14 augustus
Laura

Hallo allemaal, Op deze manier wil ik jullie op de hoogte blijven houden van mijn reis. Hieronder alvast mijn reisschema: 6 februari t/m 13 februari - Dubai 13 februari t/m 10 april - Nieuw-Zeeland 10 april t/m 15 juni - Australië 15 juni t/m 22 juni - Bangkok 22 t/m 28 juni - Singapore 29 juni ben ik weer thuis. Veel plezier met lezen! Liefs, Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015