Donderdag 10 augustus - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu Donderdag 10 augustus - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu

Donderdag 10 augustus

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Hallo allemaal! Vandaag gaan we naar de Grand Canyon. Het was bijna 2 uur rijden er naar toe. Onderweg heb ik, natuurlijk, lekker liggen slapen. Anders zou ik Laura niet zijn he.. Onderweg reden we door Kanab national forest en ook dat was mooi om te zien. Afgebrande bomen tussen hele groene, levende, bomen. Ik heb dus niet de hele rit liggen tukken! Daar aangekomen hebben we op het terras naar het uitzicht gekeken en zijn vervolgens naar verschillende uitzichtpunten op de north rim (noord kant van de Grand Canyon) gelopen. De noord kant was duidelijk minder toeristisch dan de zuid kant, maar dat maakte het niet minder mooi. Ik vond het heel indrukwekkend. Daarna zijn we nog een zijweg ingereden waar we tussen de bomen hebben gepicknickt. Vervolgens zijn we de zijweg verder ingereden om nog meer uitzichtpunten te bekijken. De een nog mooier dan de ander! Na weer twee uur rijden waren we weer in de airbnb. We hebben geborreld, pasta gekookt en gegeten en zijn redelijk op tijd naar bed gegaan. Het plan voor de volgende dag was nog steeds niet helemaal duidelijk. Rein en Marissa wilden graag gaan sandboarden in de sand dunes en de rest had daar niet zo'n zin in. Maar omdat we in deze airbnb geen wifi hadden, konden we ook weinig uitzoeken. Dus dat moest de volgende dag nog gebeuren. Maar goed, jullie horen dus morgen wat het uiteindelijk wordt! Spannend hè? Hahaha grapje! Dikke kus aan allemaal

• 13 Augustus 2017 - 10:01

Monique:

Zo te lezen hebben jullie het super naar zin!
    Lukt mij ook een bijzondere ervaring zo staande in de grand canyon..
    Groetjes voor allemaal en ik ben benieuwd naar je volgende relaas!

• 13 Augustus 2017 - 14:34

Colette:

Geweldig allemaal, lijkt me. Veel plezier nog!