Woensdag 16 augustus - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu Woensdag 16 augustus - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Laura Heijden - WaarBenJij.nu

Woensdag 16 augustus

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Vanmorgen hebben we lekker een beetje uitgeslapen en uitgebreid ontbeten. Om half 12 zijn Stan en ik met de bus naar het centrum van Salt Lake City gegaan. Daar heb ik een Apple hoesje voor mijn nieuwe telefoon gekocht waar ik al een tijdje naar op zoek ben geweest. Toen ze die ook in Las Vegas niet hadden, heb ik hem besteld en kon ik hem nu dus ophalen in Salt Lake City. Erna zijn we naar de Abercrombie & Fitch gelopen om te kijken of ze daar de Wakely parfum hadden die ik graag wilde hebben. Helaas bleek deze alleen online te krijgen zijn. We zijn met de bus naar downtown Salt Lake gereden en zijn langs het monument van de Winterspelen van Salt Lake City gelopen. Daarna hebben we bij een hippe Döner zaak wat gegeten en hebben we een plan voor de rest van de middag gemaakt. We zijn naar de Salt Lake Temple gelopen. Dit is de kerk van de mormonen die veel aanwezig zijn in deze stad. We hebben een stuk gekeken naar hoe de kerk gebouwd is in het visitor's centre, maar toen een mormoon tegen ons over geloof begon te praten, was het tijd om naar buiten te gaan. De kerk zelf konden we niet in. We hebben nog een beetje over het terrein gelopen en zijn Hans en Benneke twee keer tegengekomen. Erna zijn we naar de straat van de State Capitol gelopen. We vonden helemaal naar de State Capitol lopen te ver, dus zijn we weer richting centrum gelopen en hebben we wat gedronken. Ook hier kwamen we Hans en Benneke weer tegen, haha! We hebben nog een uurtje in het winkelcentrum rond gehangen en zijn toen met de Trax (lokale tram) naar de pub gegaan waar we hadden afgesproken. Hier kwam je niet binnen zonder paspoort. Gelukkig hadden wij onze paspoorten bij ons, maar dat had niet iedereen uit de groep. Toen iedereen eenmaal binnen was hebben we lekker burgers gegeten. Ik nam de Bacon Stinky Cheese Burger met knoflookpatat. Ondanks dat ik erna mega uit m'n mond stonk, was het heerlijk!! De pub zat naast het Ballpark waar we een baseball wedstrijd van de Salt Lake Bees gingen kijken. Ik was nog nooit bij zo'n wedstrijd geweest, maar vond het hartstikke leuk. Natuurlijk kan ik genieten van de sport en tussendoor werd je vermaakt door allerlei activiteiten in het stadion. De Salt Lake Bees hebben uiteindelijk met 3-2 gewonnen! Erna zijn we naar huis gegaan en heb ik lekker op bed gelegen en zijn we een beetje op tijd gaan slapen.

  • 21 Augustus 2017 - 09:02

    Henk:

    Haha de Mormonen konden jullie dus niet bekeren? Nog paar dagen genieten! Veel plezier.

  • 21 Augustus 2017 - 19:56

    Monique:

    Zit ik je verhaaltje net te lezen terwijl de zonsverduistering in volle gang is.
    Geniet van dit mooie verschijnsel!
    En de rest van de dagen...tot snel op Schiphol :-) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Salt Lake City

Amerika 2017

Vakantie west-Amerika met Stan en zijn familie.

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2017

Vrijdag 18 augustus

17 Augustus 2017

Donderdag 17 augustus

16 Augustus 2017

Woensdag 16 augustus

15 Augustus 2017

Dinsdag 15 augustus

14 Augustus 2017

Maandag 14 augustus
Laura

Hallo allemaal, Op deze manier wil ik jullie op de hoogte blijven houden van mijn reis. Hieronder alvast mijn reisschema: 6 februari t/m 13 februari - Dubai 13 februari t/m 10 april - Nieuw-Zeeland 10 april t/m 15 juni - Australië 15 juni t/m 22 juni - Bangkok 22 t/m 28 juni - Singapore 29 juni ben ik weer thuis. Veel plezier met lezen! Liefs, Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 8154

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 24 Augustus 2017

Amerika 2017

06 Februari 2015 - 29 December 2015

Avontuur 2015

Landen bezocht: